Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Cambridge ren kur dag 3

Av martina blomdahl - 4 januari 2015 23:19

God Kväll.

idag har jag inte haft en enda hunger känsla, WIIE.fast tröttheten har funnits där, somnade i duschen, samt i soffan.


hela familjen åkte till erikslund shooping center för att lämna tillbaka thief.

  


självklart parkerade vi i garaget på erikslund, för där brukar det vara en traktor som samlar in kundvagnar och sonen ÄLSKAR traktorer!


 


sen efter det åkte vi hem.

sonen skulle sova middag så jag passade på att sova jag med.

vaknade inte utav min väckarklocka utan sambon kom in klockan 16.20 och frågade om jag skulle upp.

jag skyndade mig att sätta på mig kläder för det är söndag då är det bingolotto med underbara syster och hennes kille och mamma så klart. neo fick stanna hemma med sambon och kolla fotboll då jag var för trött för att ta med honom denna gången. lyckligtvis vann jag bara 2 sverige lotter, och i slutet av bingon så kunde man ringa in om man hade en udda siffra för att vara med i en utlottning om att vinna en resa så jag ringde och gissa vad??

Jag kom fram!

nu väntar jag i spänning om jag hade turen med mig och blev vald, men det har man väl inte :(

får nog kolla bingolottos hemsida  i morgon och se vem som vann, man kan ju alltid hoppas!

och jag var duktig, tog inte en enda godis bit eller mat som dom hade framme (klapp på axeln)

tog min shake och svart kaffe som man får dricka. min motivation är att jag köpt sommar kläder i 1 storlek mindre till thailandresan i mars som jag vill komma i ;)


dom brukar säga att dag 3 med ren kur är ett helvete men jag tyckte nog dag 2 var sjukt jobbigt.

för nu är det bara tröttheten som dock försvunnit nu :) jag vet att jag klarar detta!!

jag måste bara sluta vara sugen på godis då kan det klias lite i fingrarna.


ni kan få se före och efter bild !

 

 

                   76 kilo här                                                61 kilo här

    


dock har jag ingen bild i underkläder när jag väger 61. men det får ni ta ;)

jag ska träna upp magen för den putar fortfarande.

som ni ser på bilden.


     
nu ska denna mamma sova. så god natt finisar!

i morgon är en ny dag med nya utmaningar.

   

 
 
Lina

Lina

5 januari 2015 19:31

Vilken skillnad, vad duktig du är!

http://pinkelina.blogg.se

martina blomdahl

7 januari 2015 09:41

Tack så mycket :) det är sjukt jobbigt men bara att kämpa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av martina blomdahl - 9 juli 2015 21:29

Idag har vi myst i regnet. Bosse grävde hål och fixade med stugan . Lite bilder från det :) Neo lekte medans vi grejade .. Stella var med neo hela tiden, vår lilla barnvakt. Mamma jag och neo åkte till Sala för att handla på Ica samt bolag...

Av martina blomdahl - 9 juli 2015 11:47

God morgon. Idag fick jag lite sovmorgon utav neo , vi vaknade klockan 9 men låg kvar i gäststugan i sängen till 10.00 vi pratade och läste bok och busade innan vi gick in i stor stugan. Bosse var vaken så drack kaffe med honom och lekte med neo. ...

Av martina blomdahl - 7 juli 2015 23:42

Blev en lång promenad idag. Eller jag sprang och gick. På vägen såg jag ugglor . Gick 1 mil idag sjukt stolt Över mig själv ? Här satt ugglan . Nu ska jag sätta mig i soffan med lite jordgubbar och celsius. Sjukt sugen på godiset som stå...

Av martina blomdahl - 7 juli 2015 20:59

Nu ska jag börja stenhårt med träningen och maten igen efter 8 kilo + på vågen.Fick hjälp utav en underbar PT som Fredrik känner, inte dyr Heller ?Kolla gärna in honom om ni behöver hjälp eller frågor , jätte duktig kille kan rekommendera starkt :)ht...

Av martina blomdahl - 20 februari 2015 21:29

God kväll. Sjukstuga hos oss, idag gick jag ut ur lägenheten för första gången sen i tisdags. Var tvungen att köpa välling och lite mat hem så åkte till maxi erikslund, gick in en snabbis på ryns och köpte 2 par skor fast jag igentligen inte orkade m...

Presentation


Hej!
martina,26 år , bor i västerås
sambo med fredrik tillsammans har vi sonen Neo som är född 22 mars 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards