Alla inlägg den 9 juli 2015

Av martina blomdahl - 9 juli 2015 21:29

Idag har vi myst i regnet.
Bosse grävde hål och fixade med stugan .
Lite bilder från det :)

Neo lekte medans vi grejade ..

Stella var med neo hela tiden, vår lilla barnvakt.

Mamma jag och neo åkte till Sala för att handla på Ica samt bolaget.
Vi hörde några ungdomar sjunga och spela instrument så vi gick dit och kollade. Uppskattades utav neo som både klappade händerna och när dom sjöng klart sa han mera mera. ?

Och självklart fick han en glass :)

Sen bar vi iväg till Ica för att handla.
Jordgubbar 10 kr så köpte 4 liter hehe.
Ja jag älskar jordgubbar.

Neo ville ha napp, han som aldrig använder napp men såklart köpte jag det åt honom.
Jag tycker det är bra för då kanske han slutar springa med sin nappflaska överallt och bita sönder nappen på flaskan. Så trött på att köpa nya nappar till flaskan. Plus att neo blir arg när vällingen rinner för snabbt och han sätter i halsen ? då brukar jag säga vems fel är det att vällingen rinner snabbt och du sätter i halsen. Han svarar då neo och skrattar. Min busunge!

När vi kom tillbaka, tror du inte galningen Bosse har suttit dit plintarna själv.. väger ju sjukt mycket.

Neo sprang direkt till lekstugan och började leka. Mamma började laga mat, och jag höll Bosse sällskap medans Stella gick mellan mig och Bosse och neo . Stella ska ha koll på alla. Hehe.

Nu sitter vi vuxna och myser i soffan och kollar på film.. massa frukt och tack för tipset Eddie och Victoria för räkorna . Mumsigt säger jag bara?

Neo sover sött också.
Ja han sover inte på golvet hela natten,
Det är för att jag ska höra om han vaknar.
Bär ut han i gäststugan när jag ska sova så sover han i sin säng.

Det har regnat idag hela dagen så idag har jag vilodag från promenaderna.
Imorgon blir det promenad då trotsar jag om det skulle vara regn.

Nu säger jag god natt till alla :) <3

Av martina blomdahl - 9 juli 2015 11:47

God morgon.
Idag fick jag lite sovmorgon utav neo , vi vaknade klockan 9 men låg kvar i gäststugan i sängen till 10.00 vi pratade och läste bok och busade innan vi gick in i stor stugan. Bosse var vaken så drack kaffe med honom och lekte med neo.

Nu sitter vi i soffan och kollar chuggington.
Ska snart göra i ordning lite frukost.

Igår gick jag långpromenad i regnet , var riktigt skönt. Inte lika svettigt.

Gick nästan 1 mil :D

Och nu vaknade mamma också :)

Och jag dricker mitt kaffe ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
martina,26 år , bor i västerås
sambo med fredrik tillsammans har vi sonen Neo som är född 22 mars 2013.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards